dancing on sweet bubbly clouds in another cartoon- movie.

jag klarade uppkörningen! DANSAR på små fluffiga moln.....
teorin är 1 april, och ska gå som smäck, har lilla jag bestämt!

JAG VILL PUSSA MARKEN, tillochmed allt förbannat slask, fast istället
läser jag ikapp all plugg som jag måste ta igen! mucho amoooor 
till han jag körde upp med (liknar steve i sex and the city, ni vet ...
mirandas man) han gjorde allt så mycket  roligare och avslappnat.
just precis vad jag behövde, för att klara det.

jag hänger inte läpp för att jag inte har körkortet nu, utan nu är all energi
riktad mot 1 APRIL! 1 APRIL! 1 APRIL! 1 APRIL! 1 APRIL! 1 APRIL!
Kommentarer
Postat av: EMMA

GO GIRL!!!!!

2009-03-18 @ 17:20:41
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0