godmorgon!

(godmorgon....mja, vad är klockan egentligen?)

jag har legat i dvala de senaste timmarna, jag har käkat frukost
(runt tio) för att sen lägga mig, sen gjorde lovan ett special visit,
och sen la jag mig igen... men nu är jag uppe for good. dock
väldigt sugen att få den dagliga dosen av pattinson så jag undrar
om inte jag ska sätta på min twilight.... jag har förvisso koreografi
som ska vara klar vid fem tiden. men detta ska gå att grejja!
allt handlar om kompromissa...hehe.
är det ömsesidigt att ni också tycker att det är fettråkigt utan en
leverans bilder då o då?
ledsen, jag måste leta efter en ny kamera.
puss på er for now. jag känner mig smått stressad.. så chingaling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0