hahaha åh, jag orkar inte! (grina)

när jag åt en kola så fastnade det en rolig sak i sötsaken, nämligen
EN DEL AV MIN TANDSTÄLLNING......såg dock himla festligt ut.
tråkigt bara att det betyder att jag måste besöka en tandläkare imorgon!
inte nog med det så var boken jag fick från norrdans också skum. det låg
en jävla massa A4 med kludd om kända koreografer och dess adresser,
om jag var en jävligt kaxig person kanske jag skulle behållt infon... i tron
att de tyckte jag rockade i visningen så att de ville att jag skulle jobba
right away. fast... tillbaka till verkligheten, måste jag lämna in dom imorn.

nu när jag tänker efter kommer jag springa som en tok på stan imorgon.
åhhh alla dessa have to's! (grr) hade tänkt hinna med bl.a göra teoritest
på körskolan. japp, dt kommer bli en lååång måndag fast skolan uteblir.
suger inte det or what?!
nu väntar jag på alla bilder sen uppvisningen idag, så jag äntligen kan visa
er våra fula peformence kläder.....hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0