hej, hejdå!



jag känner mig så jävla upptagen så jag önskade nästan att jag hade en fill in,
typ en hemlig dublett av mig själv.

nu blev det så att jag antog jobberbjudandet som danslärare på franzenskolan.
har jobbat där idag, hade cirka 20 kids, det gick sjukt bra! fast de dåliga oddsen,
skulle egentligen tackat nej för jag lider av total tidsbrist,  men de var så
desperata, plus att det är easy cash! plus att jag själv får ut så mycket av det.
det hade varit dock ännu roligt också bara jag fick chansen att andas...

jag gör just inget annat än att dansa. och koreografera. körkortet, plugg och övrigt
är put on hold.. jag är sönderstressad. men what to do? nu ska jag duscha,
dansa mer och imorgon ska jag dansa hela dagen... ihhhh. har jag även berättat
att jag gör detta medans jag har halsont, världens huvudvärk och egentligen
borde ligga och vila om dagarna? .......gud vad jag har svamlat hela inlägget!

& det enda jag vill ha är massage...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0