i belive.

nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och äta jordgubbar. inte lika
goda som sommarens perfekt smaskiga jordgubbar, men still!
det har varit en lång dag och jag behöver få vaaaarva ner. for my poor heart!
jag har varit ute och kört, på min egen hand ikväll och tror mig fan att dom
kallar det frihet! kändes wunderbra att gasa längs vägarna alldeles själv
med endast ippen som sällskap må jag faktiskt säga. blir nog en längre tripp
snart men det får helt enkelt vänta tills jag får bilen för mig själv. har iallafall
fått en egen nyckel till corollan:')

dintur.se funkar inte?! hur ska jag veta när jag ska till skolan imorrn?! vava?!
imorse kom inte heller bussen, fick panik men sen kom taxi. så allt som
har att göra med dintur är jag misstänksam mot... men mitt problem består.
godnatt lovers. wanna ride? call me
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0