i just need a real fucking camera.


från igår.
old school shortsen kom med hem men inte tröjjorna. nu är det bara
att vänta på bättre tider?!
virvlar snö utanför mitt fönster right now ialf..

jag dividerar hurvidare VAD jag ska lägga pengar på, kamera eller utomlandsresa?
är aningen kluven... känner mig lika beroende av båda alternativen. men även
om jag nu väljer resan skulle jag ju vilja dokumentera den?! tricky tricky...

tar en paus i mitt svenska nationella förberedande, imorgon har jag muntliga.
lite nervös faktisk. brukar aldrig gå särskilt bra för mig.
ska snart ta en riktig brytning och börja koregrafera till mina kids istället.
THATS RIGHT, its dancy sunday!!!!!

en vecka kvar till premiären. mindre än en vecka till att jag ska hålla i
uppvärmningen.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0