i need you too twist it!


sitter och drömmer lite. "OM jag inte vore studentfattig..." snurrar de flesta
tankarna runtomkring.

nu ska en febrig paula som bara vill sova försöka knäcka nöten med denna
koreografi, håll tummarna för det bästa. dessvärre tror jag att jag måste
ringa och ställa in min dansklass imorgon bitti. men att dansa med stina & julia
går nog inte att undvika. det finns inte tid att vara rädd om sig, fast imorgon
ska vi beställa hämtmat till danslokalen, då får jag åtminstonde skämma bort mig själv på bästa sätt! det ska bli urkul att lära dem en koreografi som jag jobbat med. jag är såpass ivrig mitt tilstånd tillåter mig vara!

natti till er andra. nu släcker vi ner,
kanye west- love lockdown kommer att vagga mig till sömns.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0