it´s all about the paranteser.


kallare idag fast sol, works for me.

denna dag har varit förträfflig. jag och matilda har trääänat och
haft roligt med det en jävla massa steg och höga kickar, fick sen
träffa resterande claesmates (det var ett tag sen!) och så hookade jag
upp med min emz inne i svall efter min tandreglering (ajj föresten). vi
promenerade runt svall, pratandes, kramandes, saknades dock en till
blondie med samma namn (very confusing har jag märkt på mobilen)
och nu sitter jag halvt som en nöjd idiot och med en väldig tandvärk.
still happy though!

ska nu varmduscha. mhhmm hårinpackning. mhm spoil spoil spoil!
kan ni gissa vad det blir sen? plugge plugge plugge.
YES MAM! better get it start it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0