jag har världens finaste familj.

jag har världens finaste familj. rolf bestämde sig för att fira "halva min väg
till körkortet" så han har bjuppat på fläskfilé till middag och just nu pågår tårt-
kalaset än i vardagsrummet med endast några enstaka ljus som belysning.
jag trivs ganska fint med att hänga på andreas axel och bara njuuuuta!
tänkt vilken fin stund jag då kommer få när jag har körkortet... då är det barty!

imorgon ska joacim skjutsa mig till skolan. han vill se allas reaktioner när
"the secret för alla som inte är dansesteter" visas. fast jag och matilda ska
träna innan. om det blir tårta över ska vi banne mig ha det som lunch!

låter som en fin dag imorgon. nana, jag är överlycklig. och som emz 2 alltid
säger, nu är jag x-antal kilo större runt magen... but surely it feels goooood!
nu blir det greys och sen nattinatt. puss på er!
Kommentarer
Postat av: EMMA

mina kilon brukar alltid vara en aning överdrivna ;) EHE. Rolf är bra fin =)

2009-03-19 @ 08:54:49
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0