klassiker


en annan version av låten har säkert ni alla hört! men då med lumidee.

sitter för i övrigt att snackar med en snygg italienare via msn,
jag antar att jag måste messa anna om en stund för jag fattar ingenting...
har faktiskt sett en italiensk film idag, den 4 oscarsbelönade "livet är underbart"
jag grät och nu rosar jag. skitfin verkligen. och så har jag fastnat på ztv.
timbalands son på "my super sixteen" bland annat.... jisses. jag kanske också
ska ha missy, lil wayne och timbaland som uppträder när jag fyller år?!

har knarkat mer ipren nu också nu mot kvällen, alltid värre med kvällsnåret.
undra varför? nu måste jag dansa... och foten är inte heller ok. stunder då
jag nånsin är hel numera är svåra att efterlysa. hej med er på ett tag!
Kommentarer
Postat av: maja

"stunder då

jag nånsin är hel numera är svåra att efterlysa"

jag tycker inte att du ska klaga paula. jag har aldrig varit hel

2009-03-15 @ 15:11:37
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0