kunde jag hålla mig borta eller?

dagens låt: R.Kelly- I belive
dagens frisyr: tjeena mittbena här var det plattat!
dagens klädsel: stentvättade jeanstights och snyggish tisha
dagens händelse: KÖRKORTET OM NÅGOT!!
dagens planer: koreografera, köra biiiiil:D
dagens vill ha: en utomlandssemester
dagens saknad: inspiration till svenska b....
dagens drog: vad kan det vara? hm, jag är niktotinless, great du.
dagens finaste: allt stöd. alla cute sms...
dagens måste: svenska b. dansa. köra biiiiiil
dagens dricka: water (+mjölk till frukostflingorna!)
dagens köp: mat på barista och en tulpanbukett (mamma)
dagens mat: en kyckling foccacia á la barista
dagens mående: SÅ JÄVLA LYCKLIG. och frusen.
men imorgon börjar jag med att önska sommar igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0