like a speeding bullet.

jag är riktigt inne i den nya robinsson- vågen! verkar ämnat för dramadramdrama.
waaaant mooore.

just nu ligger vi båda i soffan och kollar på en film vi båda tidigare sett förut på
5an, medans har rolf teoriboken och meningen är väl att han ska föhöra mig men han
ligger mest tyst och läser för sig själv....fnyyys.
imorgon är det upp med tuppen. min buss går drygt nio (JAPP, på morgonen!)
och sen blir det att stenhårt träna med claesmates inne i timrå till cirkus två.

jag hinner knappt landa innan jag har mina danselever i stan, en riktig danssöndag.

kanske dags att lägga sig? mjaaae, än är jag inte klar med denna lördag!
men snart så. good night to everyone!
Kommentarer
Postat av: magda

fint med text från high school musical där uppe :D

2009-03-21 @ 22:21:37
Postat av: paula

tack;) favoritutdrag från favoritfilmen!

2009-03-21 @ 22:41:35
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0