när ska jag bli vuxen???!

det kanske är som rolf alltid säger "paula, jag längtar till den dagen du
vuxit och lärt dig att kassler faktiskt är gott."

modern dans kanske skulle bli förolämpad om den var en person och blev 
jämförd med ett stycke kött, men. tänk om det är något som kommer med tiden?
den här delen av dans... kommer jag växa in i den?
kommer jag att ääääälska det med tiden? kanske när jag är 40+ och inte kan
röra mig ordentligt. kanske inom snar framtid. det är iallafall inte den här
veckan har jag kommit fram till. så nu håller jag andan. till på måndag.
jag är bättre med den verkligheten iallafall. imorgon ska jag iallafall 
få krama om lovan & sandra imorgon för en girls night, tackar för det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0