och det blev bara värre..

hm, hur ska jag uttrycka mig utan att ångra mig om 2 timmar?
norrdans har två sidor (ex:deras uppvisningar är uppdelad i 2 delar)
den ena är mer "estetisk" och helt vrickad (negativt) typ så ingen
fattar när man fladdrar lite med armarna lite här & där.
den andra å andra sidan.. tjongar norrdans högt med benen
och det är fart & fläkt och dansarna  visar sin rätta sida,
vad de kan göra med sina fantastiska kroppar. idag fick vi se & "smaka"
på danielles mer estetiska sida. bläehe. dont like it at all.
jag vill att det ska hända saker?! denna dag har känts lite ovärt.
det enda som faktiskt är roligt är att få lite kvalitestid med
klasskompisarna.

nu ska jag ta min varm oboy och färska polarkakor med ost på
till tvsoffan, grubbla lite.

jag hoppas verkligen att jag bildat fel uppfattning. take me by suprise
tomorrow danielle!


såhääär ska det se ut! fart o fläkt o skaka roooooompa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0