shoppa är bra för själen.

rapporten om snöstormen så fort min rullgardin for upp gav en riktig chock.
blääääää.....

dock efter många och och men bestämde jag mig för att köra ner till birsta som
planerat ändå, med mamma i passagerarsätet! matilda och jag fyndade och med
mig följde ett par plagg från monki, ett gulddiadem, en massa ramar by ikea.
riktigt nöjd med dagen faktiskt. birsta är ett perfekt ställe att avreagera på och 
snart kommer mina skor från h&m att trilla ner i brevlådan.happy happy happy!
och att toppa det så på kvällskvisten bjöd rolf på kräftor i någon röra,
smaaaarrens. och snart ska jag iväg igen för att skjutsa, har lite att göra
innan kvällen är slut men kommer nog att avslutas framför robinsson i tevesoffan.
så jäkla skönt att ta vara på en helgdag på verkligen bästa sätt.

behöver jag nämna att jag monkikläderna bara är sommarkläder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0