skräpmat då o då är sunt för själen!


sjuk&jävlig. osminkad och med jullz bandana.

hej alla läsare! (statistiken säger att ni finns iallafall)
idag var det att gå upp tidigt och träna med julia och stina. de var så duktiga!
jag lärde ut koreografin så gott jag kunde (fortfarande jättesjuk...) och de kom
med världens idéer. jag ska utforska våra valmöjligheter om det ikväll..
det börjar dra ihop sig nu. 3 veckor kvar från och med idag, iiiih!

min huvudvärk börjar komma tillbaka nu, kanske för att jag utmanade ödet liiite
när jag gick med på att äta våran familjepizza utomhus, i solen... sen var jag
tvungen att gå hem, halsduk och vantar hade jag icke. bad jag om det?
blir till att krypa under täcket, se på reprisen av greys och läsa teori, men först:
en varm dusch! hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig tösen!!

:)

2009-03-15 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0