tell me where to kiss it!


nån jävla härlig dag i augusti.

min nyttiga "diet" höll sig tre veckor innan och veckan innan föreställning
så sket det sig.... mamma fick för första gången vårkänslor idag! så hon ville
fira det med en take away på big boy så vi kunde sitta inne i bilen och käka
(mycket smart eftersom att vi då känner av solen, men ej kylan)
känner mig as smooth as a kylskåp... och nu väntar jag på ett visst samtal,
och sedan är det the mentalist. och wops, sen är det onsdag!

imorgon har jag nationella hela förmiddagen för att sedan ha ljussättning
på sundsvalls teatern resten av dagen. (till natta om allt inte går väl..suck)
så puss på er! nu ska jag mysa till att nån håller på med mitt hår.
gäller att peppa sig själv på bästa sätt right? haaaudi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0