what am i suppose too say when i'm all choked up and you're okay?

 

sitter vid laptopen med the script i högtalarna. gaaaah, love att ha the apartment på egen hand! så här vill jag egentligen alltid ha det. wow, värsta avkopplande.
mamma är i uppsala och rolf & jag är lämnade ensamma, heh kombon? våran LYXIGA kvällsmiddag bestod av varma mackor med skagen röra, hehehe mums! och till det? jag drack te och rolf julmust(?) delight. mysigt värre dock. och nu är jag lämnad för kvällen! får se vad en ensam paula hittar på... inget långvarigt iallafall, jag är förbannat trött. och jäklar, man måste ju bara se på let´s dance ikväll också...trevlig kväll övrig publik!

nu kom high school musical i högtalarna....YEAH! REAL PAULAPOWER!
Kommentarer
Postat av: magdalenakusmin

du bad mig kommentera så här får du en kommentar !



du är vacker !

2009-03-20 @ 21:29:38
URL: http://magdalenakusmin.blogg.se/
Postat av: magdalena

du bad mig kommentera så här får du en kommentar .



du är vacker !

2009-03-20 @ 21:30:54
URL: http://magdalenakusmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0