when i grow up i wanna be famous.

regnigt snöslask? naaa, dont think this was the weather i asked for..

men idag är det lugnt, inte alls hänga läpp, not at all! jag har passat på
att vara inomhus och gosat i värmen, ätit popcorn och viiiiiiiiiilat. 
bortsett från dagliga piruetter i vardagsrummet, men.... annars, helt lugnt!
imorgon börjar min träningsvecka med resten av klassen, vill vara på topp.
vi ska alltså öva in en koreografi á la (vad var det?) 15 minuter på den tid
norrdans varit villiga att ge oss denna vecka, med ett sammarbete med
länsmuséet i stan ska vi träna och sedan ha som en liten uppvisning där på
höjden. hm, skitkul faktiskt! av all detta "inte göra nånting" är jag dunderpeppad
och ser verkligen fram emot den kommande utmattningen och all svett. (!)

i can tell you att jag kommer aldrig kunna ha ett kontorsjobb så mycket som
det ryckt i min kropp bara av idag av att göra nästan ingenting. 
det riktigt jobbiga  kommer att vara ikväll när jag ska försöka somna...
påminn mig helst inte. jag vet redan hur det kommer att sluta och ingenting
involverar ett lyckligt slut.


2 år gammal pic. lika härlig för det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0