when nothing makes sense.




jag saknar pappa. vilket är dårskap då vi inte kan vara i ett rum tillsammans
i mer än 20 minuter. då jag föraktar hans värderingar och han lyssnar inte.
men jag saknar honom trots det. jag saknar hans magiska mat. när han kan
trolla till en festmåltid med endast toast, avokado och någon annan hemlig
ingrediens. jag saknar de där 20 minuterna då vi är sams och när jag fortfarande ´
bär på det där hopplösa hoppet. blähe på verkligheten!

värst vad jag ska bli nostalgisk över en kopp te.

nu lämnar jag er. ska besöka sängen då huvudvärk är min no. 1 friend right now.
vi hörs vid! 
Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen mig där med min mamma ;)

2009-03-16 @ 00:36:56
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0