he said i won the battle but i lost the war.

denna kväll blev till att läsa fredags bilaga med klingan!
till det: popcorn och loka päron, mhhhmmm because im worth it! 
och jag är inte ett dugg trött, men hoppas antagligen för mycket
om jag ska invänta den, så jag tror jag kryper till kojjs nu ändå.

imorgon börjar vi våran killer- repning (ännu mera sår och skrap!) i dom
än en gång, otroligt fula outfitsen. jag ska vara 09.30 på plats. och det 
känns tungt. oj så tungt. uppvisning kl 12 och 14 för intresserade.

nuuu, jättestor bamsekram och godnatt med er!



we were sitting with our backs against the world
saying things that we thought but never heard
who would have thought it would end up like this?
where everything we talked about is gone
and the only chance we have of moving on


åhh, jag älskar the script!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0