all the bad things can turn into good ones.

 jag ser just på the most cutest film. definitivt en av de ärligast iallafall. jag blir alldeles förbluffad av all gråt och kärlek jag blir bjuden på. jag börjar tro att jag levt i en grotta i några hundra år som bara pluggat som en galning, och dansar såklart. hm, det får en att börja tänka om. iallafall är huset nersläckt, det enda som lyser och är vaket är dataskärmen, teveskärmen, en lampa så jag ser vad jag skriver och jag. lite mysigt är det endå. jag myser fast jag vet att det kommer straffa sig imorgon, kliva upp klockan sex... 

filmen heter Galen i kärlek på svenska. orginal titeln lyder: Something's Gotta Give
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0