brown and not so fresh.

fasen vad fina vi blev. maja blev alldeles gyllen och vacker och jag vart neger. woho, a win win deal! totally värt vartenda öre. fast nu känner man sig jävligt smutsig och vill duscha... men det får man inte. så jag väntar. väntar på att jonas ska ringa och så att jag kan få min bebis (nikon nikon nikon) ikväll, det bränner att ha så här mycket pengar i kontanter... vill att han ska ringa nununu. ikväll är det the mentalist, jag älskar tisdagar för det. för programmet och för att tisdagar är dansdagar. jag uppskattar dagar med maja där vi delar vårat intresse så hängivet. föresten så köpte vi våran allra första inredningspryl vi köpt tilsammans! det är en röd bunke från lagerhouse som är format som ett hjärta och är världens finaste. som världens finaste maja och världens finaste lägemhet. japp, livet är väldigt njutbart just nu. BARA TELEFONEN RINGER SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0