don’t you ever let a piece of me down.

jag kan inte böja fingrarna, de är liksom gjutna till samma form som data-musens. det gör ont och jag har suttit här alldeles för länge utan att ha gjort några skolarbeten, det är nämligen bara 2 arbeten kvar nu och om jag kunde skulle jag nog vilja sparka mig själv för min egen dumhet. men ni förstår, jag har mer än 32 stycken bloggar att surfa in på varje dag, vid minst en eller två tillfällen om dagen för uppdateringar. det är lätt att sväva in space och att bara vara och utesluta nyttan man kan lägga ner på skolan. jag gillar alldeles för mycket att vara helt lost och glömma bort tid & rum, fast uppenbarligen inte mina små korvfingrar. för i övrigt känns det wierd att det är torsdag idag. ingen emma och ingen bra film/teve dag.

kan bjuda på helkassa sony ericsson bilder som inte har någon betydelse för er men bjuder mig på motsatsen, ni får en liten beskrivning under bild trots allt.

 
ge mig ett k.... "k"... vad bliiiir det? "k som i klart, såklart."


 
de senaste uppdateringarna som får mina mungipor att kramas med polisongerna.


1. emma jonsson ska stå brud. 2. mina blondiner + majas nya tatuering. 3. söndags.


en galen kvinna som tyckte att hon stod bra där hon stod. jag som själv alltid oroar mig för mina fickparkeringar "2 cm utanför kanten"...helt sinnes actually.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0