you can sit beside me when the world comes down, if it doesn't matter then just turn around.

studentfotograferingen blev inge vidare. kändes obekvämt att ha en annan
klänning, och det märktes nog, tyvärr så bra skådespelarska är jag inte.
känns bättre att ta studentkorten i en fin miljö istället! dessutom är det
svårt att glänsa med den fotogeniska anna på samma bänkrad...

annars är jag skittrött, måste det vara förbaskade vädret som har svikit mig, jag trodde vi var överns om sol?
hoppade av bussen inne i stan och råkae shoppa loss pengar som inte finns. lasten blev så mycket att jag till och med var tvungen att ragga skjuts hem för det blev så tungt... en stor fin ram bland annat till ett dans- kort på mig själv och så lite nya kockböcker till den nya lägenheten (bakverk och efterätter heh...) plus ett par leopard byxor. lite smått och gott
av allting jag köpte. nu  ska jag plugga. motivation: noll.
Kommentarer
Postat av: anna

äh jag tyckte jag såg ut som en tant på det där fotot så det är nog lugnt pål! ;)

2009-05-21 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0