EN RIKTIG FULING.


en av bilderna jag fått idag, sen i lördags.

det är vid sånna här tillfällen man kan tycka att man inte borde tillåtas vara
med på bild... thank god för svartvitt iallafall:D nu ska jag nog knyta mig.
har en fettjobbig söndag framför mig.i tell you more about it later.

föresten, angela åkte ut???? visst, rösta ut all kompetens som finns att
få ut av tävlingen... varför inte låta ellenor "tjötmaja"
vinna robinsson 2009 när vi ändå är igång? bullshit bullshit.
nej, nu ska jag gå till sängs med min ipod. mina gamla hörlurar har
börjat fungera när mina nya la av. ett konstigt dagsmirakel som jag
tacksamt bockar och bugar för! goodnight darlings.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0