ett inlägg med en actual bild utlovas inom snar framtid!

hade ju faktiskt glömt en punkt här nedanför (tack för påminnelsen msnkillen) igår fick jag hela dansgolvet för mig själv. det var först fullt men sen kom "when i grow up" i högtalarna och jag började dansa... och they made room för me. om du läser det här lotta är jag hemskt ledsen för att jag KAN HA skruvat till din koreofgrafi lite.... klackar flög och jag mådde. tror jag iallafall, det lät som nånting jag skulle tycka vara kul.

ANYWAYS! har hängt på ängevallen idag och sett på fussboll, very entertaining. sen har jag solat, jag blir fan inte något brunare och känner en lätt frustation just because. om man vrider klockan så att den visar "framtid" har jag just gjort slut på portion 2 rabarberpaj. hur freaking gott?! jag älskar paj...

ledsen för en massa inlägg med bara text, lätt hänt när man är utan kamera. nu ska jag snart ut på en promenad också. vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0