im no good with numbers but this is what i know.


scared of what you will find.

7 days to mösspåtagning
8 dagar till promnight. (börjar redan fixa mig klockan 10.00! jag älskar att vara tjejig i dessa situationer, att bli uppassad är också ganska oslagbart.)
15 dagar och jag fyller siffran 19. kalas bigtime!
+ 7 dagar på det (22 days) är det kvar till studenten. ahhh

detta kommer gå så fort. hjälp, stanna. jag hatar karuseller. i really do.
jag tror det går emot mina principer som livsnjutare att allting händer same time.
men ändå... 12 års väntan kanske ringer väldigt rimligt.
nu ska jag ta med min godispåse i säng, tända ljus och lyssna på musik.
hur längesen var det inte sen det inträffade?! kanske i nian nån gång...
TIME TIME TIME PEOPLE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0