im waiting for you and im falling.



ohh. vad jag är nöjd med dagen! helt utebliven sarkasm med den meningen.
idag har det känt som jag har levt. jag har haft kramkalas med maja, jag har
blivit underhållen, jag har fikat på barista med frippus (frappista med vaniljMUMS)
åkte buss med världens snyggaste man och sedan har jag shoppat hela
h&m i härnösand trorjag(inte så svårt) iallafall från underklädesavdelningen.
alltid lika kul att komma fram till kassan med varorna och hela set och vad man får
för blickar... jag får en kick av det haha! sen skulle jag ju ha ett läppglans också.. haha even more supersticious, men nöjd är jag!  
jag egoboostade hela vägen hem till when i grow up och unstoppable...
jag kunde ha varit en trafikfara men vad vet jag! nu väntar jag bara på att the mentalist ska börja. love love love. jag känner lugnet. (och ett pirr som inte har att göra med programmet)

jag hoppas jag kan sova inatt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0