jordgubbar och en flaska vitt passar väldigt fint ihop.

åh, jag önskar jag hade en kamera. jag är redigt mätt efter en prima 3- rätters (jag kommer ändå vara hungrig om 10 min) och avslutade kvällen med en efterätt med jordgubbar och så drack jag vin till. att det kan kräva så lite. jag kände många som serverade och var där också, det gjorde upplevelsen ännu trevligare. mamma kände igen två killar från när de gick på högstadiet (hon är högstadielärare) och kunde inte sluta viska i mitt öra "wow  vad snygga dom är! paula, lägg in en stöt! åhh de har blivit skitläckra..."

och nu gråter jag till extreme home make over. inget är inte som det ska vara.
imorgon är jag ledig. how nice. ska plugga hela dagen, men det känns bra
att göra det hemifrån. well well, that's it then. en stor kyss till er alla!
Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas det var gott :D

2009-05-15 @ 11:35:47
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0