"kräftkalas, kräftkalas..."

godmorgon people...även fast jag bara drack ett glas vin känner
jag mig som dagen-efter a box on my own eller en liter sprit...
jag måste dock vakna, ska köra hela vägen till härnösand in a
minute (efter att vi åternjutit himmelriket igen, gårdagens middag)
jag ska baka tårta (uääääck, 4 marängtårtbitar igår!!) till knyt-
kalaset jag ska ha ikväll med mina kids. och jag och mamma ska
handla till det. 
för i övrigt satt vi ute på söderströms veranda till klockan ett igår (!)
vi hade bara jackor och så tände vi ljus, vi mådde fint.
en kanonkväll åt emma söderström som var balens prinsessa tills
ett glas vin spilldes ut och hon blev igen hophop.. love her!
när jag får de drygt 200 korten (i confess guilty till en hel del..) så
p-r-o-m-i-s-e att jag delar med mig av någon godbit iallafall!
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0