MOTHERS DAY FUCKERS.



grattis mummie på din "stora" dag.

dagen kommer börja med att vi alla åker till lunden och sen firar vi vidare hos morfar. fast jag kommer skippa tårtan, åt upp det jag lämnade av den där kebabpizzan med extra bean som följde med mig hem inatt...till frukost. så nu är jag nöjd inom de närmaste timmarna.
anyway! igår fick jag shaka loss med emma på dansgolvet, det var prima, love that girl! träffade också en otroligt fin man på krogen(igen) men han skulle åka tillbaka hem till falun idag.... ungefär samma tur som förra veckan då jag träffade soldaten som skulle till afganistan.. whats the deal with that?! somebody has jinxed me (?)
ha en förträfflig söndag mina läsare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0