nothing special. nothing new.

idag har jag mått som jag förtjänat.
har egentligen inte gjort så mycket dugligt på pluggfronten.
tror att det var det jag behövde, en paus ifrån den oändliga högen..

morsan & jag har shoppat (eller, hon har..) grejjer till balfrisyren,
gissa hur mycket? 408 spänn? hårsnålar, ett armband och örhängen.
ajj i plånkan. jag lämnade tillbaka mina drömskor också, kände att
jag inte riktigt hade råd... fasen vad det sved! funderar på fler nerskär-
ningar, till exempel att avboka min sminkning på making beauty, det är
trots allt 450 coronas... ska fråga maja om hon kanske kunde tänka sig
att göra det istället. jag är sämst på att sminka mig så det skulle sitta.

moha. verkligen ingenting går när man har zero energi, inte ens blogga..
ska göra en kopp te för halsen och sen försöka ta sönder min mocka-
kavaj lite för att göra den iordning for some changes... flipp eller flopp
den kavajen ska göras till en jacka med fräna knappar! puss på er darlings.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0