OH HAPPY DAAAY.

woho, jag har fyndat på 2hand!!! det händer väldigt sällan men nu har jag en vit/beige lång kavaj i min ägo att ha som jacka. 40 kronor kostade skapelsen och jag var på bra humör så jag skänkte också pengar till gott ändamål (i deras lilla burk på rädda korset). därefter köpte jag take away fika till mamma och mig på waynes som vi mumsade i oss i bilen. det var hon värd för vi hade innan dess åkt runt i en timme och letat fina platser att ta bal/studentkort på. yes, vad jag jag nöjd med denna dag. färgat håret några snäpp mörkare har jag också hunnit med!

men nu, nu ska jag laga mat, det ska bli något riktigt smarrigt med kyckling har jag bestämt! och ikväll ska jag antingen på bio eller ut och shaka ass på stadens krogar with my girl lovisa, det har jag också bestämt, inget sitta still ikväll iallafall. men som sagt, tvillingen är velig.


hahahaha, jag är sämst på att posa.....
Kommentarer
Postat av: maja

fin den va! åh vad avundsjuk jag är, fast jag kan inte bära upp kavaj..

2009-05-23 @ 12:20:40
URL: http://majaalvebro.blogg.se/
Postat av: anna

och en sak till paula, det heter inte rädda korset det heter röda korset xD hahahahahah!

2009-05-23 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0