running against a cliff and just notincing that you are without any breaks. goodluck mate.



deaddeaddead.

idag har varit något av det värsta varit med om... en ständig trött zombie
hade prov de två första morgontimmarna, how fun?! jag tror jag typ dog.
sen satt jag på lyset i skolans mörkerrum (?) och krossade ett glas
i skolmatsalen. klumpig tjej när hon blir trött tror jag visst..bajsdag helt enkelt.
menmen, imorgon kommer det avslöjas en hemlighet på skolan made by
några av oss i klassen, dock får man inte chansen att skåda verket när
man är nere på estraden hela torsdagen, menmen kul är det:D

nu ska jag plugga till sena natten igen! YES. (dock paus för greys. mitt bästa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0