SUNDSVALL.

HEY YOU READERS.
idag har det bara varit jag och maja som har dansat på skolan. vi hade hela danssalen för oss själva och tränade. det var hur mysigt (läs: genomsvettigt!) som helst...  föresten så är min location sundsvall atm med just min kommande sambo, majsan. vi ska om några timmar spraytanna oss här på storgatan 33 och vi får hålla tummarna för att det går bra fast vi inte har peelat oss och fast det ser ut som att det ska bli regn....
ARRÅ, det får duga som update! jag mår fina loppan iallafall. att planera sin framtid har aldrig varit tråkigt. när hon har kommit tillbaka efter att ha rastat hennes bebisar ska vi nog återgå till att kärleksfullt disskutera hjärtformade skärbrädor...


nono... inte bara text i det här inlägget inte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0