the härnösand is alive in the sound of.

om anna kunde börja skriva lite egna blogginlägg och uppdatera sin morpan blogg
istället för att kommentera varje jvla stavfel jag gör så skulle jag leva lite mindre hämmande:D oooooki?!

som sagt jag har kommit hem från stugan. jag snusade i soffan mest och fikade medan de äldre städade och vädrade våran kära stuga, men som sagt är jag jävligt sliten. gårdagen bjöd inte på alkohol men jävligt roligt hade jag på en hemmafest med folk som släppte lös och singstar. sen körde jag ner till krogen och vi shakade till pissdålig musik på gennys, det är som vanligt, men hade fettkul! sen skjutsade jag hem bruttorna och slutligen daniel....jisses, vid sånna tillfällen är det kul att vara spiknykter.

ja, hade tänkt duscha ut det hårtsprayade krullet från igår men fastnade framför tvskärmen, de visar sound of music!!!!! åhh, hur många gånger har inte jag sucktat efter att verkligheten ska vara som en musikal, min sötaste.
så nu sitter jag här och gör ingen nytta, blir bara lite gladare. ikväll ska jag och sof mysa e.v nere på skeppet, men först ska jag banne se mitt robinsson! 
Kommentarer
Postat av: anna

men jag lever för att rätta dina stavfel:D

2009-05-23 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0