till gamla cher låtar i en röd volvo som kör alldeles för fort tjänade vi in tio minuter.



jävlar vilken sliten dag jag varit med om! när det var som värst och jag höll på att somna vid skärmen på skolan ringer stefan och säger att jag ska få skjuts hem, iiih. och sen fäller robin kommentaren "vad fin du är idag". åhh. min dag blev plötsligt lite bättre. vi sjöng till gamla tape- band hela vägen hem till härnösand och nu sitter jag här och kollar på oprah... ska snart börja plugga igen!

klockan sex ska jag på resturang med mamma & rolf! andreas (rolfs son) är top chef ikväll så vi ska äta på skolresturangen... jag ska baske mig ha rosé! puss på det.
Kommentarer
Postat av: tussie

tack tack!:)) jag har skickat tillbaka lund+berg klänningen, dom var så himla gulliga och fick full bytesrätt och allt. Så jag har skickat tillbaka den så kommer få tillbaka varje liten krona;)

2009-05-13 @ 17:52:34
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0