puss på listan.

Vilken svordom använder du mest?

jääääääävla skiiiit
Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
en resa, massa skor och utbildning!

Har någon någonsin kallat dig lat?
hahaa dagligen..

Tittade du på tecknat när du var liten?
ohyes, jag älskar tecknat och speciellt disney än idag

Hur många syskon har du?
ett

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
yes, i do

Vad har du för väder just nu?
världens finaste kvällssol

Vad åt du till middag senast?
kotletter, potatisklyftor toppat med en god sallad

Kan du vissla?
haha, inte längre. tandställning....

Vilken film kan du alla replikerna till?
OJJ. de flesta, sagan om ringen filmerna, harry potter, twilight, stolthet och fördom plus mångamånga fler.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra stycken.

Läser du för skojs skull?
det är då det är som bäst

Har du en stationär dator eller en laptop?
jag äger en egen laptop

Har du en blogg?
ser så ut va?!

Vilket är ditt favoritämne? 
ojj, dans!!!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Just nu "det är 4 dagar kvar till balen, 11 till att jag fyller år, 18 till att jag tar studenten och 20/21 dagar till min första audtion

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
kan jag inte påstå.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Liam tycker jag är fint. Stefan kanske!

Har du åkt moped någon gång?
haha, min älskling står justnu vackerti i vårat garage

Vad lyssnar du på nu?
filip & fredriks munhuggningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0