"VART ÄR MÖSSAN?" mösspåtagningen för avgångselever år 2009.











då var mösspåtagningen slut och snart denna långa dag!
riktigt great har det varit och det kanske lite "unfair" för er läsare att nu ta del av 5 bilder när jag gick lös och knäppte faktiskt 173 st... YEYE. efter ett- slaget och efter mycket skrikandes gick vi och satte oss inne på fiket 1891, vissa fikade och många drack. biskvi och xcide för mig. mhm! sen köpte alla sin egen mat och tog sitt pick och pack till italienarn på södermalm. där käkade vi, spelade spel och vissa drack. jag -till skillnad från resten- åkte hem tidigt och ska nu duscha och därefter lägga mig. jag ska besöka frissan redan klockan 10 imorgon bitti!!!! det nalkas bal.  jag ser fram emot det BIGTIME. alla kommer vara så fina! innan läggdags är det på sin plats att be en bön om vädret imorrn. hoppas hoppas på sol.... vi höres till vi höres.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0