we're gonna live with each other, we're gonna share the good and bad. amen.

MOHA, här kommer min lista till min kommande sambo! på hennes lista fanns det exempel som "inget öppet anonerande" okej... ja föresten, hon använde ett a. very well, detta är mina krav!

  • har jag ont eller tycker bara synd om mig själv, låt mig göra det! 
  • ta hem män på rummet går bra om den andre godkänner det innan(viktigt)
  • sysslor som diska, städa och laga mat ska fördelas 50/50
  • om det står mellan att köpa ett par nya skor eller en finmiddag ska det innan prövas hos en jury
  • får vi el-avbrott måste vi skratta åt det. om du freakar ut, gör jag också det helt enkelt.
  • att sjunga i duschen är alldeles tillåtet (OBS, om jag inte sover)
  • går vi ut tilsammans ska vi komma hem tillsammans (mänbesök är undantaget)
  • har någon ont och är mör är den "friske" sambon skyldig att massera!
  • fråga innan utlåning av kläder, skor osv.
  • vi ska vara glada när det går bra för den andre.
  • har man en flaska rosé (eller annan alkohol går bra) ska man dela med sig!
  • den som äter det sista ur B&J är skyldig att köpa en ny (viktigt)
  • den som äter det sista ur allting är skyldig att köpa nytt

det får räcka for now. jag lyckades till och med vara seriös! GOODIE.
hoppas du läser maja! NU ÄR JAG PEPP att bli sambo med dig, gorgeus.

Kommentarer
Postat av: maja

hahahah... men sista som äte upp måste alltid köpa känns väll inte rättvist, om den andra har ätit nästan hela?

2009-05-22 @ 10:42:51
URL: http://majaalvebro.blogg.se/
Postat av: maja

jag ska också fundera seriöst på de där, med viktiga saker! men jag längtar! :D<3

2009-05-22 @ 10:43:52
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0