when she's inside you know there is no room for me.

en spontan tripp. hoppade på en buss som tog mig tillbaka till timrå och hoppade på en ytterligare 4 hjuling som tog mooi till birsta. hehe.. OCH som jag virrade runt som en förvirrad höna... promenerade i raskt tempo upp till media markt och 7 andra ställen, men hittade inte alls det jag var ute efter. ibland undrar jag var livet vill med mig. men sen tröstshoppade jag några andra items för att dämpa sorgen. lite gladare vart jag men under ytan är jag nog still heart- broken. hur ska detta gå?!
nu är jag såklart döds trött och vill bara kura ihop mig till en boll. ska förvisso ta en dusch först. so long kära läsare.

dagens klagning: INTE OKEJ att norrlänningarna ska få klarblå himmel och sol efter kl 17!!!!! inget som uppskattas nej.


imorgon har jag dans hela eftermiddagen. det uppskattas! jag hoppas på balett balett balett.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0