you’re wasting my time, another heart beats tonight.

självklart så skulle den dramatiska paula börja grina efter mina kids hade dansat! åh.. haha, jag kan inte på miljoner år förstå att det var det allra sista. fick en bamsekram av dem innan jag gick och handlade middagen. det fick bli en kycklingsallad på en nära pizzeria. har in fact just kommit inomhus efter att ha käkat den ute i solen. morfar tittade in och mumlade "livsnjutare..." och ...sant. moha, jag är så lycklig just nu. måste bara få uttrycka mig! allt har fallit på plats, och inte fasen behöver jag ha en pojkvän för det... löjligt. jag lever på mina lyckorus, glömmer till och med att äta ibland. not like me.

imorgon har vi studentfotografering och min klänning har inte hunnit
komma än, vad ska jag ta mig till?! mamma röstade ner mitt förslag
av att köra nude... så, happ. denna kväll kommer gå åt att pyssla om mig
själv, försöka smälta infon att jag inte längre är en danslärare... buhu.
fint, nu börjar jag igen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0