A DIFFERENT CONVERSATION/


ikväll ska jag lyxa till middagen (jag tänker inte skriva vad mer än att de utvalda oliverna på bilden är en del av supermåltiden, för maja läser min blogg) och har just varit och handlat bigtime!
ikväll är det mina latinska smaklökar som styr!
jag ska åka och besöka min papito i göteborg över helgen så detta blir mitt tidiga farväl till maja då jag inte är hemma nästa gång (fredag) det är min tur att laga mat.

för i övrigt? dagen har varit bra. fick fina ord på utvecklingssamtalet av min modernalärare och jag fick svettas. och repningen på hiphopen till julshowen sitter allt mer o mer. utöver det har det ryckt i mitt ögonlock hela dagen. ytterst irriterande. dock kan jag inte ge rum till att sova på mitt fullspäckade schema; styrketräning, dusch, rehab-övningar, matlagning samt disk, greys anatomy och SYTYCD är alla punkter på min "to do- list" innan tisdagen är slut.. annars mår jag bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0