BABY- FEVER!/

NU mina vänner .. (trumvirvel) kommer äntligen some good news!




(och ja, jag har styrt upp det där med internet nu! HELGUTT)

ni vet att jag har berättat för er att jag ska lyckligt bli storasyster.. idag fick jag besked efter en väldigt lyckad spontan arbetsintervju att jag har fått jobb! på en bebis- affär! 0-3 åringar närmare bestämt! så nu kommer den stora ångesten inför jobb släppa och jag kommer träffa på en massa söta bebisar de timmar på dygnet jag inte dansar! jag börjar jobba redan imorgonitti efter skolan, så vill ni ha armani- leksaker, kom o besök mig!

(anette, jag får personalrabatt så japp, jag kommer skämma bort ungen)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0