BACK TO LIFE/

det är slut på att kliva ur sängen efter 10.00 och öppna ett kylskåp som innehåller minst 2 pålägg till exempel, någon handlar åt en, man får middan serverad och kan kolla på de allra sena programmen.
idag klev jag upp 07.20 som jag brukade och så har jag äntligen fått jazza ut en väldans mycket dans som jag bärt på! efter den lektionen började jag att gäspa oförskämt mycket på våran första locking lektion. (det är svårt) och fortsatte gäspa mig igenom dagen. slut som artist. fast jag koreograferade lite trots det när jag kom hem och just i skrivande stund känner jag hur träningsvärken sprids, mage, vader och lår. det är hel gutt! (imorgon ska vi på hiphopen börja arbeta med det matrial vi ska uppträda med på showen andra veckan i december)

en större update än så får ni inte. jag är tillbaka i stockholm, träningen, matlådor, jobbsökande och tvättdagar är tillbaka in i vardagen. 5 veckor till julov people!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0