DAY 2 IN PARADISE/

hoho!! varje lyckad dansdag är en bra dag.
vi fortsatte på jazzen i samma takt som igår och det är bara så himla skönt för själen (kropp&sinne) att ägna en halvtimme åt att bara köra igenom koreografi. och dansa ut. vissa pucklar på andra i en ring, vissa kör för fort, vissa hoppar fallskärm, och vissa likt JAG kör pikesnurrar med attityd och flänger med håret och lever som aldrig förr! på new stylen (andra lektion) började vi med att repa inför julshowen! jag älskar ju att repa... för jag älskar att uppträda, så den lektionen var en riktig 10 poängare minst sagt! resultatat kommer att bli sjukt och jag önskar att jag kunde poppa (och locka för den delen) så jag kunde känna mig mera hemma. men man kan inte få allt här i världen och vad är det för stil om man ändå inte fortsätter med att försöka.

locking med manne imorrn igen, jiipie.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0