DET ÄR MÅNDAG, JAG HAR HUVUDVÄRK/

hello alla mina älsklingar!
idag har det varit en tuff men jätterolig dag i skolan (vi var 4 st på jazzen och vi fick så himla mycket feedback) och just nu står jag på jobbet på götgatan och gör mest ingenting. är trött. vill gå hem. vill att vi ska stänga snart.. för senare ikväll ska jag gå o ta en klass med dan gill för det är sista gången innan lovet härjar och jag kan verkligen inte missa det känner jag. dock känns det lite jobbigt när jag har en crush i läraren... mjaaou.

maja: jag är hemma innan sju. dont worry, maten firras inom 10 min. smsa mig om det saknas nånting hemma som jag måste köpa på vägen.

puss darlings!
Kommentarer
Postat av: emma

svar 1: I know, I love you so!!!!

svar 2: Vet att du älskar våra strumpor, även om du kommenterar anonymt eller inte;)

2009-11-30 @ 18:44:33
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0