TEAM EDWARD BIGTIME/

hej mina vänner!
min gårdag var galet bra. åhh vad vi älskar när sånna dagar. fin dag på jobbet, fick bl.a bygga ihop ett dockskåp (!) sedan käkade jag på kungshallen med min maja (mhmm tacobar in my heart) och sedan sprang jag ner till kungsan i mina klackar för att krama om max och lovan. vi satt mysigt på uteserveringen och skvallrade och därefter begav jag mig till medborgarplatsen för att träffa elin och sara. eftersom sara (otippat nog) var superduper sen hann både jag & elin käka donken och sedan wanyes. yes, vi dansare är tjocka människor. fick en stor chai-latte men betalade för en mellan, det var så värt... sara trillade in nånstans där och vi traskade till söder bion. filmen var ubeliveble bra. alla skådespelare hade höjt ribban och filmen var hur lik boken new moon som helst. finns ingenting att klaga på. kanske värt att nämna att sara, jag och elin må vara världens sämsta kombo att vara publik som hade popcorn krig o allt... jag hade iallafall jätteroligt! och jag vill se filmen om och om igen.
...AND IM STILL IN TEAM- EDWARD.

min morgon har inte bestått av mer utan att sitta o glo på min edward popcornkartong (köpte alltså den inte för popcorna) och smaskar i mig återstående popcornsrester från igår i sängen. vill inte ens tänka på smulorna som jag kommer känna inatt... nu ska jag & majsan på östermalms åhlens och sedan storhandla. later on ska jag se en chick-flick, laga mat och sova mig igenom denna söndag. varsegod för all text! puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0