GÖTEBORG/ ALLT ÄR SIG LIKT MEN ÄNDÅ INTE/

hej gottfolk!
här i göteborg snöade det när vi kom in i på göteborgs centralen! istället nu, som i stockholm, så har det övergått till regn. det är verkligen skitkallt. jag tror inte att jag (trots jag är av de kyligas sort) har frusit så här mycket på ett tag. kylan kryper in under handskarna och mina tygskor är lätta offer. på toppen av allt blir min svank/rygg allt värre. (fast lite bättre efter att jag legat på vetekudden i drygt en timme och slumrade till. nu verkar det som att pappsen vill ta reda på mina förarskills så jag ska ut och köra till långedrag! det är en jävla tur det i göteborg som jag ska klara:D fasen vad nöjd jag skulle vara då...
jag lever. jag mår bra. frusen. trött men är så gott som upptinad av min pappas älskvärda matlagning.

vi hörs va? jag har redan knäppt en drös foton! puss!
Kommentarer
Postat av: leonora

Hej, jag har en frågestund på min blogg. Du får fråga vad du vill och jag svarar på allt!

blir väldigt glad ifall du frågar något :)

2009-11-14 @ 18:54:41
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem vet vad jultomten kanske kommer med? :O

2009-11-14 @ 23:46:24
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0